....

....

Αισιοδοξία για μόνιμο σταθμό ΕΚΑΒ στα Φάρσαλα

ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΚΑΒ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡ. ΚΕΛΛΑ

Αισιοδοξία για μόνιμο σταθμό ΕΚΑΒ στα Φάρσαλα 

Με τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ Νίκο Παπαευσταθίου συναντήθηκε ο Λαρισαίος βουλευτής κ. Χρήστος Κέλλας και συζήτησαν θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη των υπηρεσιών του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας στη Λάρισα.

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η προοπτική εγκατάστασης μόνιμου σταθμού του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Φαρσάλων, καθώς υπάρχει ασθενοφόρο, ενώ ο διοικητής της 5ης ΥΠΕ κ. Φώτης Σερέτης έχει δεσμευτεί για την εξεύρεση χώρου, όπου θα εγκατασταθεί ο μόνιμος σταθμός του ΕΚΑΒ.

Οι δύο άνδρες εξέτασαν τρόπους για πρόσληψη προσωπικού που θα στελεχώσει τον σταθμό, που αποτελεί στην παρούσα φάση μείζον πρόβλημα, όπως άλλωστε και για το άνοιγμα μέρους των 8 κλειστών κρεβατιών της Κλινικής Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.

Παρά τις υπάρχουσες δυσκολίες, εκφράστηκε η αισιοδοξία των δύο πλευρών για την εξεύρεση λύσεων, ώστε σύντομα το Κέντρο Υγείας Φαρσάλων να αποκτήσει μόνιμη βάση του ΕΚΑΒ και στην Κλινική Εντατικής Θεραπείας να ανοίξουν όσο το δυνατόν περισσότερα από τα 8 κλειστά κρεβάτια, που τόσο ανάγκη έχει η περιφέρεια.

Σημειώνεται ότι ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ Νίκος Παπαευσταθίου, όπως ανακοίνωσε στη συνάντηση, αναμένεται να επισκεφθεί τη Λάρισα την επόμενη εβδομάδα στο πλαίσιο των εξορμήσεών του στην Περιφέρεια, προκειμένου να συζητήσει τα προβλήματα του ΕΚΑΒ στη Θεσσαλία.

eleftheria.gr 

2 σχόλια:

  1. Καλά θα ήταν να ενημερωθεί ο κ. Κέλλας, ότι η προηγούμενη διοίκηση παρά τις δυσκολίες που επικρατούσαν και συνεχίζουν να επικρατούν όσον αφορά το προσωπικό του ΕΚΑΒ, προσπάθησε με μεταθέσεις να ενδυναμώσει το Κ Υγείας Φαρσάλων, αλλά όπως είδαμε οι συνδικαλιστές που ανήκουν στην ΝΔ και ελέγχουν τα συνδικαλιστικά όργανα του ΕΚΑΒ, προσέφυγαν στο ΣτΕ, για την ακύρωσή τους.
    Προφανώς δεν ήταν δικής τους... επιρροής οι συνάδελφοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβες καλά!
      Η συνάντηση είναι μήνυμα για να ετοιμάζονται οι πελάτες.
      Επιστρέφουν οι παλιές, καλές, δοξασμένες μέρες.
      (Αλήθεια, πόσο πάει;)

      Διαγραφή

Από το Blogger.