....

....

Εντάχθηκαν στο ΕΚΑΒ οι 552 διαθέσιμοι οδηγοί νοσοκομείων

kathimerini.gr




20 Μαΐ 2014

Στο δυναμικό του ΕΚΑΒ εντάχθηκε και τυπικά από χθες το σύνολο των πρώην οδηγών των νοσοκομείων του ΕΣΥ που είχαν τεθεί σε πρόγραμμα κινητικότητας-διαθεσιμότητας από τις 8 Απριλίου 2014. Την περασμένη Παρασκευή δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ για τη μετάταξη-μεταφορά 552 οδηγών από τα νοσοκομεία του ΕΣΥ στο ΕΚΑΒ. Είχε προηγηθεί στις 2 Μαΐου 2014 δημοσίευση ΦΕΚ για τη μετάταξη-μεταφορά 46 οδηγών που είχαν τεθεί σε δεκαπενθήμερη διαθεσιμότητα (πολύτεκνοι, με αναπηρία κ.ά.) και οι οποίοι ήδη ακολουθούν ταχύρρυθμη εκπαίδευση (περίπου τριών εβδομάδων) προκειμένου να αναλάβουν ως διασώστες του ΕΚΑΒ. Αναλόγως με τις δεξιότητες που έχουν, οι οδηγοί θα μπουν σε προγράμματα εξυπηρέτησης των επειγόντων ή των τακτικών περιστατικών. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τους συνολικά 598 πρώην οδηγούς των νοσοκομείων οι 168 μετατάσσονται στην Κεντρική Υπηρεσία ΕΚΑΒ (καλύπτει Αθήνα, Κόρινθο, Θήβα, Λιβαδειά, Κάρυστο, Κύμη, Χαλκίδα, Κύθηρα) και 77 στο παράρτημα Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκη, Βέροια, Έδεσσα, Γιαννιτσά, Κιλκίς, Κατερίνη, Χαλκιδική).

Όπως ανέφεραν στην «Κ» πηγές του ΕΚΑΒ, οι πρώην οδηγοί του ΕΣΥ θα κατανεμηθούν κατά προτεραιότητα στις θέσεις που κάλυπταν έως σήμερα, που σημαίνει ότι θα στελεχώνουν ασθενοφόρα που «σταθμεύουν» στα νοσοκομεία που ήδη υπηρετούσαν, λαμβάνοντας πάντα υπ’ όψιν τις πραγματικές ανάγκες της κάθε περιοχής. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν πρόκειται να επαναληφθούν φαινόμενα νοσοκομείων που είχαν πολύ περισσότερους οδηγούς από τις πραγματικές τους ανάγκες με αποτέλεσμα κάποιοι να δουλεύουν και κάποιοι όχι. 


Επιπλέον, η διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι ότι ανά πάσα στιγμή και εφόσον κληθούν από το Κέντρο θα πρέπει να σπεύσουν για να αντιμετωπίσουν περιστατικό όπου υπάρχει ανάγκη. Επίσης, αυτό που έχει ξεκαθαριστεί εξ αρχής και προς τις διοικήσεις των νοσοκομείων είναι ότι τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ θα αναλαμβάνουν μόνο τις διακομιδές ασθενών ή τις μεταφορές βιολογικού υλικού (αίμα κ.ά.).

Εν τω μεταξύ, έως τα τέλη του καλοκαιριού, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την αγορά 186 ασθενοφόρων που θα ενδυναμώσουν τον στόλο του ΕΚΑΒ. Από την ανάδειξη του αναδόχου εκτιμάται ότι θα χρειαστούν επιπλέον έξι μήνες για την παραλαβή των ασθενοφόρων. Εως τότε, στον Κεντρικό Τομέα του ΕΚΑΒ τα κενά θα καλυφθούν από «δανεικά» ασθενοφόρα άλλων περιφερειών. Ηδη η 4η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας-Θράκης θα προσφέρει 12 από τα 22 ασθενοφόρα που προμηθεύτηκε πρόσφατα, για την κάλυψη των αναγκών του Λεκανοπεδίου. Σημειώνεται ότι σε καθημερινή βάση στην Αττική «βγαίνουν» σε πρωινή βάρδια 73 ασθενοφόρα (έως και την περασμένη εβδομάδα 69) που οριακά καλύπτουν τις επείγουσες ανάγκες του πληθυσμού.


kathimerini.gr

12 σχόλια:

  1. Η πιο λάθος ενέργεια που έχει γίνει ποτέ. Η κυβέρνηση που διαδέχτηκε αντί να αποκαταστήσει αυτό το λάθος το υπερθεμάτισε για τους δικούς της ενδουπηρεσιακούς ψηφοθηρικούς λόγους και συνεχίστηκε το λάθος. Ας ελπίσουμε να αλλάξει κάτι σύντομα. Λυπηρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλύτερο είναι να επιστρέψουν πίσω για να εξυπηρετούν τις ανάγκες των νοσοκομείων στα χρόνια περιστατικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποιοι είναι αυτοί οι ενδοϋπηρεσιακοί και ψηφοθηρικοί λόγοι;
    η ερμηνεία που δίνει ο κάθε ένας σε υπουργικές οι άλλες αποφάσεις, δεν σημαίνει ότι κατέχουν και την αλήθεια!!
    γιατί δεν λες ότι στο κομμάτι που αφορά την υγεία, μαζί με τους γιατρούς του πρώην ΙΚΑ και το προσωπικό των νοσοκομείων, τους οδηγούς, συμπλήρωσαν έναν ικανό αριθμό υπαλλήλων για την περίφημη διαθεσιμότητα που έκανε ο περίφημος υπουργός της συγκυβέρνησης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, Άδωνις Γεωργιάδης και την τότε διοίκηση του ΕΚΑΒ;
    οι ευθύνες είναι δεδομένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικά και είναι δεδομένες, το χρεώθηκε ο Άδωνης, είναι σίγουρο. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να διορθωθεί και δεν το βλέπουμε μέχρι στιγμής, αντίθετα ο πρώην πρόεδρος του ΕΚΑΒ διαμήνυε ότι έφ όσων κάποιος έχει επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης, μπορεί να εργάζεται στο ΕΚΑΒ. Αν δε είναι αυτό μειοδοσία τι είναι, αν δεν είναι αυτό συνέχεια στο λάθος τι είναι; Ειδικά τώρα που έπεσαν τα προσχήματα. Όλοι μιλάνε για εξειδίκευση στο επάγγελμά μας. Στη δημόσια διαβούλευση που είχε γίνει για το θέμα υπάρχουν ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις και προτάσεις σχετικά με το θέμα της ένταξης στο ΕΚΑΒ των οδηγών νοσοκομείων και λοιπών. Μήπως να τα εξετάζαμε λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να αλλάξουν όλες αυτές οι διαδικασίες που επιτρέπουν τέτοιες ενέργειες, θα πρέπει πρώτα να αλλάξει ο οργανισμός, ώστε να μην επιτρέπει τέτοιες προσλήψεις ή ανάλογες μετατάξεις, όσο δεν αλλάζουν, κανείς δεν μπορεί να παρεκκλίνει από τα προβλεπόμενα του οργανισμού και τις διαδικασίες και φυσικά, δεν είναι θέμα προσώπου η αν θέλεις προέδρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια, αφήνουμε τον οργανισμό έτσι και συνεχίζουν να έρχονται οδηγοί συν αυτούς που ήδη έχουμε. Επίπεδο λέμε.! Και ποιος απαγορεύει να επιστρέψουν πίσω; Επέστρεψαν και οι σχολικοί φύλακες πίσω, που είναι το πρόβλημα; και αυτοί στα νοσοκομεία είχαν πάει με τη κινητικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1) ο οργανισμός είναι αποκλειστικά θέμα της διοίκησης για την ολοκλήρωσή του, άρα εκεί θα πρέπει να ψάξει κανείς τι ακριβώς συμβαίνει.
    2) για να επιστρέψουν, θα πρέπει να δημιουργηθούν ξανά οι οργανικές θέσεις, οι οποίες καταργήθηκαν με τον νόμο του Γεωργιάδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και τέλος πάντων, είναι περισσότερο εύκολο να γίνουν προσλήψεις στο ΕΚΑΒ ικανού αριθμού προσωπικού, παρά να δημιουργηθούν ξανά οργανικές θέσεις, ή να προσλάβουν τα νοσοκομεία, όπως προτείνουν οι συνδικαλιστές της ποπ εκαβ.
    εξάλλου, τι μας νοιάζει εμάς για τα νοσοκομεία, ας κοιτάξουμε τα του οίκου μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία, τα του οίκου μας είναι να έρχονται οδηγοί μη διασώστες στο ΕΚΑΒ; Από δικαιολογίες χορτάσαμε, κατρακυλάει αυτή η υπηρεσία κάθε μέρα και περισσότερο. Τι λες εσύ είναι αδύνατο να ξαναγίνουν οι οργανικές θέσεις στα νοσοκομεία; και τότε πως προσλαμβάνουν οδηγούς με τον ΟΑΕΔ εδώ και 3 χρόνια; Για να δικαιολογιθούν τα αδικαιολόγιτα στο ΕΚΑΒ είστε ικανοί να πείτε τα πάντα, για να γίνει κάτι σωστό βλέπετε παντού φαντάσματα και συνδικαλιστικές αριστοκρατίες. Τελειώσαν τα ψέματα η λογική έρχεται να σαρώσει τα πάντα. Όποιος βρεθεί μπροστά θα χάσει. Είσαι στο ασθενοφόρο=Πρέπει να είσαι διασώστης. Διασώστης είναι αυτό που λέει το Π.Δ. 62/2007. Τα υπόλοιπα είναι βλακείες φίλε. Σφίγγουν τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ δεν είδα καμιά πρόσληψη οδηγών στα δυο νοσοκομεία της περιοχής μου, ούτε από ΟΑΕΔ, ούτε από κάποια άλλη αρχή.
    και ποιοι είμαστε εμείς οι ικανοί για να δικαιολογήσουμε τα πάντα;
    μια ζωή αυτό γινόταν, διαχωρισμός και διάσπαση, για το ποιος θα έχει τον πρώτο λόγο στα συνδικαλιστικά, έτσι λοιπόν αποφάσισαν και συμφωνήσαν, όλοι να έχουν από ένα μαγαζάκι, να εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους και τους πολιτικούς τους σκοπούς και όλα μια χαρά.
    να πάτε να πείσετε πρώτα στην Αθήνα το σωματείο για τις δευτερογενής, που έχει ξεχωριστό τμήμα με ασθενοφόρα και προσωπικό και μετά το συζητάμε.
    ή θα κάνει όλη η Ελλάδα τα ίδια ως ΕΚΑΒ, ή θα έρθει διάλυση.
    όσο για το ποιο είναι σωστό και ποιο όχι, δεν έχει κανείς αυτή την γνώση, όλα βγαίνουν μέσα από συζήτηση και διάλογο, κάτι το οποίο δεν γίνετε, γιατί όλοι προσπαθούν να επιβάλλουν τις δικές τους θέσεις, απόψεις, χωρίς να ακούνε.
    τα υπόλοιπα είναι για να περνάει η ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άμα δεν είδες προσλήψεις οδηγών πρέπει να κοιτάξεις καλύτερα, μάλλον και στα νοσοκομεία της περιοχής σου ίσως να έγιναν. Την Αθήνα δεν χρειάζεται ούτε να την πείσουμε ούτε να τη ρωτήσουμε για το τι θα κάνουμε. Η Αθήνα δεν είναι το πρότυπο λειτουργίας του ΕΚΑΒ, θα έλεγα το αντίθετο μάλιστα και επειδή έχεις επικαλεστεί τον οργανισμό πολλές φορές, θα σου πω ότι στον οργανισμό δεν προβλέπετε ξεχωριστό τμήμα για τις δευτερογενής μεταφορές. Η διάλυση που λες ότι θα έρθει είναι μια εξυπνάδα που εκστομίζετε ορισμένοι για να φοβερίζετε τους συναδέλφους. Πως είναι δυνατόν η Αθήνα να είναι το πρότυπο λειτουργίας στα δευτερογενή για έναν τομέα που έχει 25 άτομα; Θα γίνει η Αθήνα ο μπούσουλας για όλα; Μάλλον σε βολεύει αυτό για να υποστηρίζεις το όραμα των εξιτηρίων, για να φοβερίζεις τον κόσμο με απολύσεις και ιδιώτες. Το σωστό φάνηκε στο συνέδριο emergency 3, επείγουσα προνοσοκομειακήη φροντίδα ΜΟΝΟ. Τα εξιτήρια είναι απ έξω απ όλο αυτό, μπαίνουμε σε άλλη εποχή, περαστικά. Θα θυμάστε τα εξιτήρια σαν ένα όνειρο, θα βλέπετε με λύπη τα νοσοκομεία να κάνουν ραντεβού και εξιτήρια και το ΕΚΑΒ να αφοσιώνεται και να αναβαθμίζετε σε υπηρεσία πρώτης γραμμής με διασώστες και όχι με οδηγούς που περισσεύουν από άλλες υπηρεσίες. Τώρα πάλι αν η αντιστάσεις είναι τόσο ισχυρές και επικρατήσει η μειοδοσία, εμείς θα είμαστε εντάξει απέναντι στη κοινωνία και τους συναδέλφους διασώστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν τα συνέδρια ήταν αφορμή και αιτία για αναδιοργάνωση, τότε θα είχε καταργηθεί η πολιτική και οι πολιτικές στην υγεία, μιας και μιλάμε για αυτή.
    δεύτερον, η Αθήνα είναι ένα από τα μεγαλύτερα παραρτήματα του ΕΚΑΒ, με μεγάλο αριθμό εργαζομένων και χρηστών των υπηρεσιών του, για αυτό και ότι ειπώθηκε στο συνέδριο, αφορούσε μόνο αυτούς και όχι την υπόλοιπη Ελλάδα.
    δεν άκουσα τον πρόεδρο στα είκοσι μέτρα που είπε, να αφορούν όλη την Ελλάδα, απεναντίας, είπε ότι θα πρέπει η περιφέρεια να συνδράμει στο κέντρο με ανθρώπινο δυναμικό και υλικό.
    τρίτον, σε πληροφορώ ότι στον οργανισμό δεν προβλέπεται ούτε τμήμα αεροδιακομιδών, ούτε πλωτών, ούτε μηχανών, αλλά να όμως που υπάρχουν και λειτουργούν.
    όσον αφορά για τα εξιτήρια, αυτό που είναι το μείζον, είναι να μην δοθούν σε ιδιωτικές εταιρίες, γιατί ήδη είναι αρκετές οι εισφορές που καταβάλλουν οι ασφαλισμένοι και δεν χρειάζεται να πληρώσουν ξανά για τα αυτονόητα.
    μην ξεχνάς ότι αρκετοί από μας, σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είμαστε εν δυνάμει χρήστες των υπηρεσιών του ΕΚΑΒ, είτε στα επείγοντα, είτε στα δευτερογενή και δεν νομίζω να θέλεις να πληρώσεις για τις μεταφορές από την τσέπη σου, ενώ σε έχουν ξεσκίσει στις κρατήσεις.
    μπορεί να είναι πιασάρικο το επιχείρημα συνδικαλιστικά και να ανεβάζει τα ψηφαλάκια στους εκφραστές του, αλλά, δεν πειράζει να σκεφτόμαστε για το μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.