....

....

Tαξιδεύοντας με ασθενοφόρο


O Ίαν Ντόουν δεν μοιάζει με κανέναν ταξιδιώτη. Βλέπετε, αποφάσισε ν' αγοράσει ένα ασθενοφόρο κι αφού έκανε μερικές προσαρμογές το μετέτρεψε στο... σπίτι του.
«Έψαχνα ένα βαν για πολύ καιρό. Όταν εντόπισα κάτι που με ενδιέφερε δεν τα βρήκα με τον πωλητή. Αφού, οδήγησα 12 ώρες ήμουν αρκετά στενοχωρημένος κι έχασα τον έλεγχό της μηχανής μου. Πονούσα και χρειαζόμουν βοήθεια. Γύρισα σπίτι κι άραξα στον καναπέ μου. Πονούσε ο ώμος μου. Κάπως έτσι άρχισα να ψάχνω στο eBay για ασθενοφόρα, βρήκα τελικά ένα φθηνό και το πήρα.
Έδωσα 2.800 δολάρια και με λίγη δουλειά τα κατάφερα».

Κατάφερε να προσαρμόσει το όχημα στα μέτρα του, έφτιαξε κουζίνα, καθιστικό, τη βιβλιοθήκη του κι ό,τι χρειαζόταν για να είναι ευτυχισμένος

Μέχρι και... ταράτσα έχει με χλοοτάπητα! Πάντα ταξιδεύω μαζί με τον σκύλο, όπως και με τη μηχανή μου που μου επιτρέπει να πηγαίνω σε μέρη που δεν φτάνει το ασθενοφόρο. 
«Το κάνω αυτό πάνω από 10 χρόνια. Σταθερή δουλειά δεν έχω. Έχω υπάρξει μάνατζερ, μουσικός παραγωγός, γραφίστας. Η ζωή στους δρόμους δεν είναι και τόσο ακριβή». 














 Πηγή : gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.